الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

اون که از گل بهتره.............

یک موجود ناشناخته...

1390/10/29 13:47
نویسنده : مامان زینب
1,484 بازدید
اشتراک گذاری

عامشگلو یک موجود ناشناختست که فقط الینای من اونو میشناسه وباهاش درتماسه وقتی عصبانی میشه میگه ااامن عامشگلوام من عامشگلو باشم این موضوع همه رو درابهام قرار داده برای شناسایی این موجود نمیدونیم چه اقدامی باید انجام بدیم حتی این موضوع برای آنا دختر خاله بابایی الینا هم سوال بود آخه پریشب سه شنبه 27 دی خاله بابایی اومده بودن خونه باباجون وداشتین باهم نقاشی میکشیدین به آنا میگفتی عامشگلو بکش آناهم از من میپرسید عامشگلو دیگه کیه منم که جوابی نداشتم بدم آخه چی بگم اگه کسی اونو میشناسه مارو در جریان قرار بده آخه پدر ومادراباید دوستای بچشونو بشناسن دیگه نــــــــــــــــــه...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ریحانا
29 دی 90 16:32
جالب بود
الینا عامشگلو نخورتت

وای دخترمو نترسون دلت میادههههههههههههههه
مامی نسیم مامان ملودی
29 دی 90 22:34
حتماً دوست خیالیشه . باید میگفتی خودت بکشش تا ببینی چی میکشه . خاله فقط امیدوارم از ما ........ نباشه .


پاسخ نسیم جون
30 دی 90 0:05
خیلی باحال اومدی کلی خندیدیم
مامان رهام
1 بهمن 90 10:41
رفتم تو فكراين كلمه رو خودش از خودش ميگه يا كسي بهش گفته؟؟


آره خودش میگه خودتو خسته نکن به نتیجه ای نمیرسی ما که نرسیدیم


تینا
2 بهمن 90 15:49
الهی.... چه دنیایی دارن این بچه ها

اینو خوب اومدی..........
مامان متین
4 بهمن 90 13:51
ازش بخواه بکشدش شاید بفهمید .البته من فکر می کنم یه نوع لولو باشه چون توی عصبانیت هم می گه بیشتر به لولو نزدیک می شه. که می خواد بقیه رو بترسونه.. در هر صورت باحال

من موندم چی بگم.........
خاله هدي ياسمين زهرا
4 بهمن 90 15:47
من مي دونم عامشگلو كيه. عاشمگلو خواهرزاده خورزو خانه
الينا خيلي باهوشه (ماشااله) كه براي خودش يه دوست خيالي داره. اذيتش نكنين دخمل خوشگلمونو

آره منم باشما موافقم
مامان مانی
10 بهمن 90 11:14
سلام
با حال بود عامشگلو .......
قربونه تفکراتش برم .... عزیزم ....

سلام
خدانکنه مررررررسی
مامان علی
12 بهمن 90 22:41
عامشگلو ... چه تخیل قشنگی دارن این بچه ها می بوسمش این بهتر از گل رو


مررررررررررررسی
الهه
15 بهمن 90 16:59
سلام عزيزم.اين خانوم كوچولو چه حرفا كه نميزنه.


سلام مرسی از پیام تبریکتون ببخشید که پاک شد
مريم مامان برسامي
16 بهمن 90 14:38
سلام ممنون از اينكه به وبلاگ برسامي اومدين به الينا كوچولو چقدر تو نازي خاله ايشالله هميشه تو شادي و خوشي باشين


سلام خواهش میکنم سلامت باشید همچنین شما
سمانه
17 بهمن 90 9:30
سلام
چه سفرنامه جذاب و کاملی خیلییییییییییی لذت بردم

ما 28 این ماه میریم کیش
منم میام با یه سفرنامه خوشگل مثل سفرنامه شما



سلام به سلامتی انشاالله که خوش بگذره