الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

اون که از گل بهتره.............

دوستت داریم

1390/8/2 3:23
نویسنده : مامان زینب
1,602 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت بشم زندگی من مامانی وبابایی  و.... خیلی دوستت دارن باباجون ومامانی اگه یه روز نبریمت سریع زنگ میزنن و میگن چرادخترمون رو نیووردین دلمون براش تنگ شده خاله ریحانه و باباجون ومامانی وداداشای مامانی مدام زنگ میزنن ومیگن میخوام باالی صحبت کنم دلمون براش تنگ شده بعدمیزنن رو صداپخش کن البته توفقط دوست داری باخاله ریحانت حرف بزنی پس بقیه گوش میدن ومیگی  سنام خوبی چطوویی میسی خوبم دوست دارم دلم تگ شده

عمورسام هم خیلی خیلی دلش برات تنگ شده ومیگه تنهاکسی که دلم براش تنگ شده الیناست  باباجونت یه بار به جای اینکه بگه عمو حسام اومدالینا اشتباهی گفت عمورسام اومده توهم سریع اومدی دم دروباخوشحالی گفتی ا عمورسام اومد

عموحسامم خیلی خیلی دوستت داری

من وبابایی هم که توهمه ی زندگیمون  هستی وبدون تو نمیتونیم زندگی کنیم وخیلی دوستت داریمniniweblog.com مامانی یه مدتی کلاس زبان میرفت ولی به خاطرتو مجبورشد کنسلش کنه تاانشاالله وقتی بزرگترشدی 

 

 

خاله سمیه هم مدام برات گل موهای خیلی خیلی خوشگل میخره وخیلی خیلی دوستت داره

                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ظروف نگه داری فرش بگ
30 مهر 90 9:23
یوه ها و غذاهای خود را کاملا سالم به صورت طولانی مدت نگه داری کنید. ـیا شما وقتی میوه داخل یخچال می گذارید بهد از 2 روز خراب میشه ولی با فرش بگ دیگه بعد از چند هفته هم خراب نمی شوند.
مامان رهام
30 مهر 90 12:31
سلام وب قشنگي داريد.دخمل نازي هم داريد خدا حفظش كنه.خوشحال ميشم به وب منو رهام سر بزنيد.يه عالمه بوس واسه اليناي عزيز


مرسی عزیزم که نظر دادید باشه حتما