الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اون که از گل بهتره.............

کلکسیون عکسای فرشته ی من

1390/7/22 1:35
نویسنده : مامان زینب
2,809 بازدید
اشتراک گذاری

خواب فرشته                                       

 

الیناوبابایی

باباجون (بابا) والینا

خواب الیناوباباجون (مامانی)

قربونت بشم 

2روزگی الینا   

عکسای تولد بابایی باحضور مهمان افتخاری الینا گلی  

                                        

      تولد تولد تولدت مبارک                              مبارک مبارک تولدت مبارک

من واکسن زدم وتب کردم

  

قربونت بشم که اینقدر ناز میخندی

دخترنازو خوب من نازنین محبوب من                شب شد لالاکن شب شد لالا کن

مامانم منو حمام داده که تمیز بشم پیش همه عزیز بشم

فرشته ی فعال وکنجکاو من

 

                                     قربون اون چشات بشم 

من عاشق روروکم هستم

باباجون (مامان)دوست دارم

دیگه هواسرد شده

 لباسایی که مامانی(بابا)از هند برات خرید

من عاشق این عکسای خوشگلتم عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)