الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

اون که از گل بهتره.............

اردیبهشت 91

1391/3/11 2:41
نویسنده : مامان زینب
1,643 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااام به جوجو طلایی خودمشکلکهای جالب آروین

                                               شکلکهای جالب و متنوع آروین

این روزا اینقدر بامزه وعاقل شدی که بزور جلوی خودمو میگیرم که گازت نگیرم 

 

 

امید زندگی من

خیلی ناز حرف میزنی قربونت بشم من

خیلی خیلی دختر خوبی هستی الان دیگه کاملا به حرفم گوش میدی وصبح که از خواب پامیشی سریع میگی سلام صبح بخیر

بعضی اوقات هم صبح زود بیدارمیشی وبرای بابایی گریه میکنی وهمش میگی من میخوام با بابایی خرف بزنم(حرف )

وقتی هم بابایی از سر کارمیاد بش میگی بابایی اگه بری سر کار من (آراحت میشم برات گریه میکنم)ناراحت میشم گریه میکنم

هستی من

دیگه این که بابایی فیلم های مشهدو خونه باباجون برات گذاشت ودیدی وقتی برگشتی خونه شروع کردی به بهونه گیری وگریه زاری که من میخوام برم خونه صورتی بعدم زنگ زدی به باباجون وبابغض وگریه زاری پشت گوشی که منو ببر خونه صورتی من برم پنجره رو باز کنم بیرونو اگاه کنم(نگاه )با عمو (خچو)هچو ومامانی وخاله ریحانه عمو حسام بریم مشد(مشهد)با هپیما(هواپیما)

هرچیزی که بهت بدم سریع تشکر میکنی ومیگی مرررررسی

وااااااااااااااااای وقتی کاری انجام بدی بهت بگم اینکارو نکن سریع بهت برمیخوره ومیگی بابایی کجایی مامانی منو اذیت میکنه

 

 

                                               شکلکهای جالب و متنوع آروین

راستی 3 اردیبهشت هم تولد مامانی (بابا)بود منو تووبابایی براش یه جعبه ست (عطر واسپری و کرم مرطوب کننده ) کیک گرفتیم وروش فشفشه روشن کردیم وبردیم که مامانجون حسابی سورپرایز شد

 

اینم هدیه ای که از طرف تو برای مامانی گرفتم

 

 

                               

                                       clair de lune

بابایی هم همون روز برای من یه گل گرفت

 اینم گل من

 

سه شنبه 5 اردیبهشت هم که رفتیم شهرستان خونه مامانی وبابایی من وپنج شنبه بردمت آتلیه ولی هرکاری کردم عکس نگرفتی فقط 2 تا از عکسات خوب شدن خیلی اذیت کردی ولی خوب من به جای تو کلی عکس گرفتم پنج شنبه عصر هم برگشتیم خونمون

 سه شنبه 12 اردیبهشت من وتو با دوستای نی نی سایتی قرار گذاشتیم ورفتیم پارک که البته من همش دنبال تو بودم واصلا نتونستم باهاشون باشم 

اینم عکسای پارک زیتون

عاشق این چرخ وفلک های دستی هستی وکلی ذوق میکنی وقتی سوار میشی 

وقتی سوار شدی از اون بالا داد میزدی مامانی ببینم مامانی دوست دارم  من عاشقتم منم که موندم که جلوی این همه آدم چی بگم

                       

 

                                           

دیروزم (جمعه 15اردیبهشت)رفتیم شهرستان خانم دایی حمزه رو اوردیم البته به دلیل فوت کردن یکی از اقوام بابایی من جشن خیلی کوچولو بود ولی تقریبا همه بودن ودر نتیجه خوش گذشت شب ساعت 11:40 برگشتیم به سمت شهر خودمون تا ساعت 1:30 هم خونه بودیم تو راهم ایستادیم بستنی خوردیم

                                               

امروز عصرم که دایی امین قراره بیاد خونمون                                                                                                                                                                                                      

 دوتا خبر خوب از خرداد ماه شکلکهای جالب آروین

 

اول اینکه عمو رسام قراره بیاد    شکلکهای جالب و متنوع آروینl           

 دومم اینکه تولد دختر گل خودمه شکلکهای جالب آروین

 

     راستی یه جمله خیلی جالب هم که مرتب تکرارمیکنی:

ببین ببین ببین به من دست بند نزن    

  الانم هروقت که میخوای من وبابایی روصدابزنی  میگی عزیزم                               

                                          شکلکهای جالب آروین

عشق کوچولو من  

خیلی خیلی خیلی

دووووووووووووووووووووووووووووووست داریم عزیزم 

                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:21
سلام سلااااام خوب هستیید اومدم خبر خوبی بدم یه مسابقه مسابقه مخصوص مامانها وباباها حتما بیایین بخونین منتظر پیشنهادات ونظراتتون هستم.


سلام
چشم سعی میکنم در اولین فرصت بیام پیشتون ولی الان داداشیم داره میاد
مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:22
خیلی همسر باذوقی هستید خداوند به شما برای همین یه فرشته ناز داده خداحفظش کنه از طرف مامان یاس که همیشه مطالبش را میخونه یه بوس ازش بگیرین وبراش صلوات بفرستید
صلوات


مرررررررررررررررررررسی عزیزم
چشم حتما
نایسل
16 اردیبهشت 91 19:20
منم خیلی دوسش دارم امیدوارم بش خوش گذشته باشه
بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسس


مرررررررررسی نایسل جووووووووووووووون ماهم تو رو دوست داریم
بوووووووووووووووووووس برای بهترین خاله الینا
نایسل
16 اردیبهشت 91 20:24
وای عزیزززز دلم خواهرررررررررررررررر
مرسی منم خیلی دوست دارم مهربونننن جون جون جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

منم نی نی میخواممم یه عالمه نی نی میخوام
چی میشد یکی به من یه نی نی قرض بده
این هوسش از سرم در بیاد


مطمئن باش که اگه 10 تا نی نی هم داشته باشی بازم با دبدن این فرشته های ناز چشات برق میوفته
نایسل
16 اردیبهشت 91 20:25
وای چند وقت پیش مغازه دوست شوهرم یکی اومده بوده گفته نوزاد 1 روزه 3 میلیون تومن میخواین؟
من فک کنم اخر سر باید یکی بخرم


وااااااااااااااااااااااای واقعا کی دلش میاد اینکارو بکنه
مهسا مامان مرسانا
16 اردیبهشت 91 20:43
پیشاپیش تولد الینا گلی رو تبریک میگم......ببوسش دختر خوشگلت رو خانومی.....اسپند هم دود کن.....


مرررررررررررررررررسی عزیزم...................چشم حتما.................. بازم بروی چشم............بووووووووووووس
مامان نفس طلایی
16 اردیبهشت 91 22:51



بووووووووووووووووووووس
عمو رسام
17 اردیبهشت 91 13:28
این جوجو عشقه عموشه واسه دوباره دیدن و بغل کردنش لحظه شماری می کنم

عمو هچو


مررررررررررررررررررسی عمو خچو.............منم منتظرم اومدنتم عمو جوووونم
مامان بهی
17 اردیبهشت 91 15:23
تولد الینا جونم مبارک باشه پیشاپییششش خیلی وقته نیستی خانومممم؟


مرررررررررررررررررسی عزیزم...............یکم بی حوصله بودم
مامان بهی
17 اردیبهشت 91 16:05
بابا شما خیلی رمانتیکید
ما اگه نی نی بیاد فک نکنم دیگه منو تحویل بگیره همسری
دست شوشوتم ندرده خیلی باسلیقه اس از خانومش بیشتر معلومه


مرررررررررررررررررسی عزیزم لطف دارید انشااالله که همیشه در کنار شوشو جونت شاد باشی
عمه جونی
17 اردیبهشت 91 17:19
تولدت مبارک الینا جونم
من و کیان از خدا برات سعادت و عمر با عزت میخواییم

مرسی پیشمون اومدین

دوست داشتین لینکمون کنین با اسم مغز بادوم و خبر بدین تا لینکتون کنم


مرررررررسی عزیزم
چشم حتما
نسترن
18 اردیبهشت 91 9:11
تولد مامانی مبارک
ببینیم این مامان زینب خوش سلیقه با این دختر عروسک واسه تولد چه میکنند


مرررررررررررسی عزیزم
سعی خودمو میکنم
مامان یاسمن الیسا
18 اردیبهشت 91 11:28
به به چه دخملی شدی واسه خودت الینا خانوم. این همه نوشته بودی شهرمون اما نگفتی کدوم شهر زینب جون.؟؟


مررررررررررررررسی خاله جون
عمه جونی
18 اردیبهشت 91 13:34
لینکتون کردم عزیزم


مرررسی عزیزم
مامان یاسمن الیسا
18 اردیبهشت 91 13:48
وای واقعا؟ من عاشق خوزستانی هام بخصوص لهجه شیرین و رقص های با حالشون


نه ما از اون لهجه داراش نیستیم اگه منظورت رقص محلیه منم عاشقشم
مامان آرتین
18 اردیبهشت 91 21:36
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم


مرررررررررررررسی عزیزم
مامان ریحان عسلی
19 اردیبهشت 91 2:02
سلام
تولد مادر شوهرتون مبارک حالا چند ساله شدن ؟
خاله نترسیدی سوار چرخ و فلک شدی؟
میگم پس ما منتظر عکسای آتلیه تون باشیم دیگه
پیشاپیش تولد الینا جونم مبارک


سلام
مررررررررررسی عزیزم دقیق نمیدونم ولی فکر کنم 50 وخورده باشه
نه الینا عاشق هیجانه مثل خودم
آره عزیزم منتطر باش
بازم مررررررررررررررررررررسی عزیزم
مهسا مامان مرسانا
19 اردیبهشت 91 14:33



بووووووووووووووووس
مامان نیایش
19 اردیبهشت 91 15:06
سلام فدای این دخمل شیرین زبون و عسل خوردنی الهیهمیشه سالم باشه و شاد و کنار هم خوش باشید تولدش هم پیشاپیش مبارک


مررررررررررررررررسی خاله ی خوب ومهربون
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:10
اهنگ وبتوو دوسسس دارم بهم ارامش میده عسیسسمم

من که حامله نیستم هی پام میگیرهه



شاید به خاطر اینه که این چند وقته مرتب سر پایی
وااااااااااااااااای منم عاشق این آهنگم روزی 50 دفعه گوش میدم وازش خسته نمیشم
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:10
خوبی خودت جیگرم


مرررررررررررسی عزیزم با خوبی شما ماهم خوبیم
مامان سانلی
19 اردیبهشت 91 19:39
عزیز دلم قربون اون زبون شیرینت بشم خیلی عسلی.. مامانی ما وقتی میریم تفریح بیشتر خسته میشیم از بس باید دنبال این وروجکها باشیم .
تو پستهای قبلی چه عروس خوشگلی شده الینا خانوم خاله فداش


خدانکنه عزیزم
آره به خدااااااااااااااااا ولی خوب بهشت زیر پای ماست
چشاتوون خوشگل میبینه
عمه آتنا
19 اردیبهشت 91 20:37
قربون حرف زدنش بشم تولدتم پیش پیش مبارک باشه الینا جونم


خدانکنه ...................مرررررررررررسی
مهسا
19 اردیبهشت 91 21:29
سلام
قربون این دختر ناز وشیرین برم من فدات شم خاله جون الینا جونم خیلی دوست دارم
دستتون درد نکنه چه کادوی قشنگی انشا ا... 120 ساله بشن بوسسسسمی بوسمت گل من


سلام عزیزم
خدانکنه خاله مهربون منم همینطور خاله جوووووووووووون
مرررررررررررررررسی که سر زدید
بووووووووووووووووووس
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 2:11
"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .



رووووووووووووووووووووووز بزرگترین خلقت هستی پیشاپیش مبارک
سعدی
20 اردیبهشت 91 10:21
پرنسست خوشگله.خدا حفظش کنه.
جنوبی هستین؟
توی عکس هاش نخل می بینم


مرررررررررررسی سلامت باشید
بله شما خیلی با دقت هستید
مامان یاسمن الیسا
20 اردیبهشت 91 11:18
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
زینب جون امیدوارم که سایه با محبت و پر برکتت سایه سار زندگی الینا جون باشه.


مرررررررررررررسی عزیزم .........
رووووووووووووووووووووز زن (مادر )مبارک
mamane radin
20 اردیبهشت 91 11:23
سلام عزیزم ممنون که پیشمون اومدید. الینای ناز و ببوسیدتولدش پیشاپیش مبارک .


سلام عزیزم خواهش میکنم ..........چشم حتما........بازم مررررررسی
SAADI
20 اردیبهشت 91 14:25
SALAM

MAN HAM KHUZESTANI HASTAM
SHOSH



پس خوشبختم
مامان متین
20 اردیبهشت 91 14:46
ایشالله همیشه خوش باشید.
خانمی خصوصی داری نخوندیش؟


مررررسی عزیزم چیزی نبود دوباره بزار
عسل و غزل
20 اردیبهشت 91 20:52
زینب جون
این چرخ و فلک منو به خاطرات کوکیم برد من هم مثل الینا جونم خیلی چرخ و فلک دوست داشتم.تولد الینا جونم هم مبارک باشه



واااااااااااااای منم عاشق چرخ وفلکم
مرررررررررررررسی عزیزم
مامان متین
21 اردیبهشت 91 10:29
خصوصی داری
سعدی
21 اردیبهشت 91 11:42
سلام:مزاحمتون نمیشم.خوشحالم
من هم خوزستانیم.


سلام خواهش میکنم
مهسا مامان مرسانا
22 اردیبهشت 91 10:51
. ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم
عزیزم روزت مبارک



رووووووووووووووز شماهم مبارک
النا (نی نی سایت)
22 اردیبهشت 91 20:55
ماشالله
چه دختر کوچولوی نازییییییییییییییییییییییی

خدا حفظش کنه واستون

مررررررررررسی عزیزم چشاتون ناز میبینه
مامان رهام
23 اردیبهشت 91 12:22
سلام زينب جون پيشاپيش تولد الينا گلي و تبريك ميگمروز خودتم مبارك عزيزمفداي شيرين زبونيات خوشگل خاله


سلام عزیزم
مرررررررررسی عزیزم همچنین برای شما
خدانکنه عزیزم
بوووووووووووووس
مامانی وروجک
23 اردیبهشت 91 18:18
چه شیرین حرف میزنه خ وشگل خانومی. با اجازه من لینکتون میکنم


بازم مرسی عزیزم
مرررررررررررررسی من هم شمارولینک میکنم
مریم(مامان آرینا)
28 اردیبهشت 91 12:06
واقعا پرنسس این خانوم خانوما من که عاشقش شدم
به ما هم سر بزنید،با اجازتون لینکتون کردم...


مرسی عزیزم این نظر لطف شماست
چشم حتما
مرجان مامان پریساجون
28 اردیبهشت 91 13:53
الیناجون تولدت پیشاپیش مبارک


مرسی عزیزم
مامان خورشيد
1 خرداد 91 11:28
واي چه شيرينه اين عروسك. واقعا چطوري نمي خوريدش!!!!!!!!!


لطف داری عزیزم