الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اون که از گل بهتره.............

الینا وکیک خرگوشی

1391/3/11 2:41
نویسنده : مامان زینب
1,793 بازدید
اشتراک گذاری

قرار شد که اگه عمو حسام دکترا قبول شد وسربازی نرفت براش آستین بالا بزنن یک روز مونده به رفتن سربازی نتایجو زدن وعمو حسام دکترا قبول شد وطبق قولی که به عمو حسام داده بودن براش رفتند خواستگاری وخلاصه اینکه نامزد شدن وقراره که عقد کنن و 15 تیرم جشنشون باشه 

توهم که تو نامزدیشون ترکوندی حسابی بدو بدو کردی و رقصیدی وکلی بازن عموت گرم گرفتی شبم که ماخواستیم برگردیم عمو حسام موند براشام پیش نامزد جونیش  تو نمیومدی وهمش میگفتی عمو حسامم باید بیاد به خاطر همین عمو حسام تادم در باهات اومد وبعدا خودش برگشت 

شبم به بابایی اس داد که الی رو سفیدمون کرد 

از باباجون بگم که اینقدر هوای منو داره وگفت که هر چندتا سکه که برا زینب زدیم همون قدرم باید برای عروس جدید بزنیم منم که کلی کیف کردم که اینقدر پدر شوهر خوبی دارم واینقدر بفکرمه

باباجون هم قول داد که اگه عمو حسام دکترا قبول شد برات کیک بخره

اینم کیکیه که عمو حسام برای اینکه دکترا قبول شد برات خرید

               

دیروز(چهارشنبه23فروردین)با بابایی وباباجون ومامانی وعمو حسام وزن عمو رفتیم سالن جشن عروسیشون رو کرایه کردیم برای 15 تیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

عمو رسام
24 فروردین 91 16:28
لاااااااااااااااااااااااااایک


مرررررررررررررررررررررسی
مرجان مامان پریساجون
25 فروردین 91 1:09
مبارکه.ما هم شیرینی میخوایم


چشم هر وقت که ازنزدیک هم دیگه رو دیدیم
مائده
25 فروردین 91 21:48
كيك خرگوشيت هم مثل دخملت نازت خوشگله

مرررررررررررسی
مامان نیایش
26 فروردین 91 8:52
به به مبارک باشه هم دکترا هم عروسی نووووووووووووووووووووووووووش جونت الینا خوشگله ایشالا همیشه شاد باشید


مررررررررررررسی ...........بوس
مامان متین
26 فروردین 91 21:08
مبارک باشه. خوشبخت بشن ایشالله.
عزیزم چه ذوقی کرده از دیدن کیک .نوش جونت خوشگل من.
لباست منو کشته
عزیزم خصوصی داری


مرسی عزیزم
آره آخه عاشق کیکه
مررررررررسی
رمزو یادت رفت بزاری

مامان رهام
27 فروردین 91 11:59
تبريك ميگم


مررررررررررررررررررسی
مامان رهام
27 فروردین 91 11:59
مبارك مبارك


مررررررررسی عزیزم
الهه
27 فروردین 91 15:21
حتما عزيزم.ممنونم از اين همه لطفتون. من 26 سالمه
مامان امیر مهدی
27 فروردین 91 15:26
سلام مبارکه تبریک میگم
چه کیک نازی...نوش جان


سلام مرررررررررررررررسی
مامان امير حسين
27 فروردین 91 15:35
سلام خانمي
ممنونم كه به ما سر زديد و عذر خواهي ميكنم كه نتونستم تا حالا براتون نظر بزارم تو ني ني گپ براتون درخواست دوستي فرستادم اگه افتخار دادين و قبول كردين با هم بيشتر آشنا ميشيم خوشحال ميشم با شما و كوچواوي نازتون بيشتر آشنا بشم راستي عروسيييييييي هم مباركككككككككك


سلام عزیزم
مرسی عزیزم چشم در اولین فرصت
نایسل
27 فروردین 91 15:47
مرسی گلم نظر لطفته اره هر چی از خوبیشون بگم کمه به خدا
تو هم خیلی ماهی قربونت برم گل کوچولو تو ببوس بوس بوس بوس


خواهش میکنم عزیزم
چشم حتما
نایسل
27 فروردین 91 15:54
اتتفاقا الان خدار وشکر میکنم نیستش چون من هیچ ارامشی ندارم تو زندگی ام برای اونم بد میشد تا ما به ثبات برسیم
خونه مامانم نمیتونم برم گناه داره جوش میزنه دلم میخواد فکر کنن خیلی خوشبختم


خوب شد حداقل اینجا میتونی درد ودل کنی وکمی سبک بشی
نسترن
27 فروردین 91 16:07
مامانی نمیدونم چرا یادم رفته بود بهت سربزنم ازت معذرت میخوام
سال نوت مبارک اولا دوما چقدر که این دخملی خوشگل شده یک بوس گنده از طرف من بکن راستی ازدواج برادر شوشوت هم مبارک انشالله با جاری عزیز لحظات خوب وخوشی را داشته باشید

وای نه عزیزم چرا معذرت خواهی
مررررررررررسی بووووووووووووووووس
نسترن(مامان نیروانا)
27 فروردین 91 22:47
عزیز دلمی عروسک با این عکسای خوشگل...انشاا... به سلامتی باشه(عروسی)و حسابی بهتون خوش بگذره


مررررررررررررررررسی دوست خوبم
عسل و غزل
27 فروردین 91 23:56
من هم کیک میخوام خانم طلا
حالا من عمو حسام ندارم دلیل نمیشه از کیک خرگوشی شما نخورم
عروسی هم مبارک


سلام سلام
آخه کیک خرگوشی نمونده دیگه ولی اگه اومدی خونمون قول میدم براتون بگیرم
مررررررررررررررررسی عزیزم
نایسل
28 فروردین 91 3:01
قربونت برم اره بهترم
فردا یه آپ جدید میکنم نه زوده نی نی بی نی نی
باید کارامو بکنم بعد 3 سال 2 سال دیگه میارم مرسی دوستتتت جونم خیلی مهربونی خیلی خلی دوستتتت دارم عزیززز دلم کاش بتونم محبتتت ها رو جبران کنم مهربون


وای منم از اینکه کلی دوستای خوبی مثل شما پیدا کردم خوشحالم نمیدونی چقدر احساس تنهایی میکردم وخیلی از نبود خانوادم رنج میبردم ولی الان دیگه کمتر احساس تنهایی میکنم
وای خواهش میکنم عزیزم ماباهم دوستیم تو عالم دوستی هم این حرفا معنی نداره
بوووووووووس


نایسل
28 فروردین 91 3:16
منم همین طور گلم
همین الان از باغ اومدیم خیلی خسته ام برم بخوابمپ
منم خوشحالم دوستی مثه تو دارم فدات شم


شب بخیر منم دیگه میرم برای لالا
خدانکنه عزیزم
باران پاییزی
28 فروردین 91 6:33
سلام. دخترتون ماشاا... چقدر خوشگله. براش اسپند دود کنید. انشاا... خدا براتون حفظش کنه راستی وبتونم خیلی قشنگه


سلام عزیزم
مرررررررررررسی برای همه چیز
دکمه
28 فروردین 91 8:14
ای جونم....
چه دختر نازی!

ماشاالله!


مررررررررررررررسی
مريم مامان برسام
28 فروردین 91 8:28
سلام الينا خانم مبارك باشه نامزدي عمو و موفقيت تحصيليش
ايشالله كيك موفقيتهاي خودت و بخوري خاله ايشالله عروسي خودت
چقدرم عروس خوشگلي ميشي از عكساي قشنگت معلومه


سلام
مرسی عزیزم
واااااااااااااای خاله من قصد ازدواج ندارم ومیخوام پله های ترقی رو طی کنم
مامان جون نی نی
28 فروردین 91 9:39
ممنونم از اینکه به من سر زدید ماشاا... ایلیاجان خیلی نازند. برام دعا کنید تا این دوران رو به سلامتی بگذرونم


خواهش میکنم عزیزم چشم حتما انشاالله که همه ی لحظاتتون رو با خوبی بگذرونید
مامان ریحانه جون
28 فروردین 91 13:12
تبریک..تبریک...تبریک.... به خاطر نامزدی عمو و قبولی عمو و کیک خوشمزه ای که شما خوردی.....!!!! ان شاالله کیک قبولی دکترای شما رو ببینیم...


مررررررررررررررررسی عزیزم
انشاالله همچنین ریحانه جونم
مامان یاسمن الیسا
28 فروردین 91 13:32
وای خوش به حال عمو حسام. واسه ما هم به الینا بگید دعا کنه من هم امتحان دکتری وزارت علوم را دادم و نتیجه اش را توی خرداد می زنن.


انشاالله که شما هم قبول شید عمو حسام دکترای مکانیک قبول شده
مامان سانلی
28 فروردین 91 14:23
به به مبارک باشه .عروسی افتادین پس
خاله قربونت بره اینجوری به کیک نگاه میکنی.مامانی باید قول بدی الی دکترا قبول شد به همه نی نی وبلاگیها کیک خرگوشی بدی ها......


بله اونم چند تااااااااااااا جاتون خالی
ایشاالله ایــــــــــــــشاالله
مامان آرینا موفرفری
28 فروردین 91 16:06
سلام عزیزم.از طرف ما به عمو حسام تبریک بگید.الینای عزیزم چقدر ناز و ملوسی خاله.کیک خوشمزه نوش جونت.


سلام عزیزم
مررررررررررررررسی خاله جوووووووووووونم
الهام مامان رامیلا
28 فروردین 91 16:10
سلام به به به این دخمل قشنگ خاطرات قشنگی بود مرسی از حضورتون بیشتر بیایید پیش ما


بووووووووووووووس
باران پاییزی
28 فروردین 91 17:24
__________________$$$$$$ _________________$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$$$$___ ____________________$$$_$$$$$$_$$ __$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$ _$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$ ___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$ _____$$$$________$$$$$$$$$$$$ _______$__________$$$$$$$$$_$$$ ________$__________$$$$$$$$__$$$ _________$_________$$$$$$$____ $$ __________$_______$$$$$$$$_____$$ ___________$_____$$_$$$$$$_____$$ ____________$___$$__$$$$$$$___ $$ _____________$_$$___$$$$$$$$__$$ ______________$_____$$$$$$$$___ _______________$____$$$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____LOVE____________$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$ ____________________$$$$_$$$$ ____________________$$$$__$$$$ ____________________$$$$__ $$$$ ____________________$$$$___$$$$ __________________ $$$$$___$$$$$ _________________ $$$$$$___$$$$$$ ___________________$$$_____$$$_$ _________________$$$_$__$$$$__$
سمانه مامان کیمیا
28 فروردین 91 21:55
من عاشق دختر کوچولوی شمام و...خیلییییییییییی نازه ماشالااااااا


مررررررررسی نظر لطف شماست
نایسل
28 فروردین 91 22:35
ایلیا یا الینا

وااااا


من نخواستم چیزی بگم هههههههههههه
مامان سونیا
31 فروردین 91 16:26
وایچه نازه این خوشگل خانم هزار ماشاالله خیلی عکساش نازن خدا حفظش کنه عروسک رو


مرررررررسی
بووووووووووووووس