الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

اون که از گل بهتره.............

سوغات عمو رسام و..........

1390/11/24 14:51
نویسنده : مامان زینب
1,758 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا 2 هفته پیش این عروسک خوشگلو عمورسام از مالزی برات فرستاد 

 

                  مرسی عموجون شکلکهای جالب آروین

دست عمو رسام درد نکنه که این باربی خوشگلو برات فرستاد

        Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

21بهمن

قرارشد که بامامانی قبل از شام بریم خونه خاله جون بابایی تا تو کمی با آنا وعلی بازی کنی ولی خوب برای مامانی مهمان اومد وبه خاطر اینکه بد موقع شده بود دیگه گذاشتیم کهاول شام بخوریم وبعدازشام بریم

که مامانی به سفارش بابایی کوبیده درست کرد توهم که عاشق کبابی

اینجاهم منتظری که مامانی سریعتر سیخهارو بگیره وبرات کباب آماده کنه 

ویک دفعه یه چیزی گفتی که خیلی برای ماجالب بود به مامانی (بابا)گفتی من پاستیل (انگلیشی) میخوام آخه اینو خیلی قبل مامانی بهت گفته بود قربون دختر باهوش خودم بشم من                                                                   خلاصه بعد ازخوردن شام با مامانی وباباجون وبابایی ساعت 8رفتیم خونه خاله بابایی که کلی توبازی کردی تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ وبااین حال که باباجون به خاطرتوتاساعت 12 موند آخه باباجون عادت نداره وقتی مهمانی میره زیاد بمونه ولی  تو خیلی پیشش عزیزی که به خاطرتت زودی برنگشت خونه با این حال موقع برگشت کلی گریه کردی www.smilehaa.org

 

الینا وآنا درحال کشیدن نقاشی

اینجاهم که علی به جمع شما وارد شد وباهم سرگرم کشیدن نقاشی شدید

این لباسم باباجون(بابا) سال قبل از کیش برات اورد که الان دیگه اندازت شده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

عسل و غزل
24 بهمن 90 16:47
سلام
_♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\__♥آپم
_♥___\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم
و منتظر حضورت
دست عمو جون مهربون درد نکنه که دا دخملی ما رو شاد کرده.

ببخشید من معمولا دیرموقع میام ویا اینکه ظهر ها ازساعت12 به بعد هستم
مرسی خاله جون
عمو رسام
24 بهمن 90 20:27
مرسی که کنار عبارت "مرسی عمو جون" یه "خرس مهربون" گذاشتی

یه مرسی هه دیگه هم بابت گذاشتن عکسای الینانا با آناهیتا و علی


خووووووووووووواهش میکنم
تینا
24 بهمن 90 20:33
به به چه عروسکی ! مبارکه خوشگلم


مرسی خاله ی مهربون
مامان امیر مهدی
25 بهمن 90 0:13
سلام آپم زود بیا

**************
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤/
_______________________¤¤


چشم خاله جون الان میام

مامان یاسمن ، الیسا
25 بهمن 90 0:19
سلام الینا خانوم. عروسکت خوشکله اما نه به اندازه صورت زیبای خودت. حال و احوالت چه طوره خانوم خانوم ها. الیسا کوچولو چه طوره.


سلام به خاله مهربون که همیشه به مالطف داره
الیسا خانوم هم احتمالا هفته دیگه مهمان ماست انشاالله اومدن عکس ازش میذارم براتون
مهسا مامان مرسانا
25 بهمن 90 1:02
به به جقدر خوشگلن......دست همگی درد نکنه.......بهتر شدی خاله؟؟؟؟؟


مرسی خاله جون ........ خداروشکر الان خوب خوب شدم
بابای دوقلوها
25 بهمن 90 6:58
کی از همه باربی تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الینا گلی باربی تره


مرسی که اومدید لطف دارید شما
مامان متین
25 بهمن 90 8:27
ماشالله به این خانم خوشگل هر چی می پوشه خوشگل.
عزیزم خصوصی داری


مرسی از این همه تعریف
مرسی برای رمز
مریم مامان پندار
25 بهمن 90 9:00
مبارک باشه چه عروسک نازی همیشه شاد باشی


مرسی عزیزم که اومدید سلامت باشید
مامان ریحانا
25 بهمن 90 10:25
سلام
دست عمو رسام و باباجون درد نکنه
الینا جون بهتر شدی خاله ؟
[hr
سلام
مرسی عزیزم که حال الیناروپرسیدید
خداروشکرخاله جون خوب خوب شدم

مامان رادین
25 بهمن 90 11:18
وای چه عروسک خوشکلی خوش بحالت عزیزم. همیشه از این کادوها.بوسسسسسس


مرسی که اومدید
بووووووووووووووووووووس
مامان سانلی
25 بهمن 90 11:34
سلام مامانی ممنون که اومدین پیش ما.یه بوس گنده برای الینا خاله خیلی عروسکی عزیزم لینکتون کنم؟


سلام خواهش میکنم مرسی
با کمال میل قبول میکنم
مامان شراره
25 بهمن 90 11:48
سلام.ممنونم که به وبلاگ اومدین واز جوجه کوچولوم تعریف کردین.چشماتون ناز میبینه عزیزم
وای ماشالله عجب خانومیه این الینا.خداحفظش کنه خیلی خوشگله
عروسک جدیدشم مبارکه.دست عموش درد نکنه

سلام دختر شما کلا تعریفم داره
مرسی عزیزم شمالطف دارید
مامان ارتین
25 بهمن 90 12:28
سلام گلم .دست عموت درد نکنه می دونی خاله ارتینم برای تحصیل مالزی رفته ولی درسش ریگه تموم شده زود میاد


سلام مرسی که اومدید
به سلامتی انشاالله خاله جون زود زود میاد
سارا(مامان سوگل)
25 بهمن 90 13:20
چه هدیه خوشگلی گرفتی الینا خانم


ممنون خاله جون که اومدید پیشمون
مامان بهی
25 بهمن 90 13:50
سلام الینا جونی
عروسکتم مبارکاااا باشه
مامان الینا تورو خدا به وب مام بیاین و نظرتونو حتما بهمون بگین ما منتظرتونیم


سلام
مرسی خاله ی مهربون
چشم حتما میام
محيا كوچولو
25 بهمن 90 15:43
به به چه عروسك خوشگلي مثل خودته الينا جونم

مرسی خاله جون مهربون
نسترن
25 بهمن 90 17:49
زینب جون عکس نقاشی هاش بگدارتا هنرگل خانم رو هم ببینیم

راستی بااجازه لینکت کردم


چشم حتما در اولین فرست این کارو انجام میدم
باکمال میل من هم شمارو لینک میکنم
الهام مامان رامیلا
25 بهمن 90 23:29
مبارک باشه به به چه دخمل خانمهای نازی خیلی ماهن


سلام مرسی عزیزم
زهره مامان هلیا
25 بهمن 90 23:53
سلام زینب جان مرسی به وب دخملی من سر زدین ماشالله الینا جان چقدر نازه با لباس عروس خانوم شده من با اجازتون لینکتون کردم اگه دوست داشتین شما هم مارو لینک کنین

سلام خواهش میکنم عزیزم
وووووووووووووواااای خوشحال میشم عزیزم
گل دخترم سپیده
26 بهمن 90 0:35
سلام خانمی خیلی خوشحال شدم که شما رو دروب دخترم دیدم پس بااجازه من شمارالینک می کنم خوشحال میشم که باهم دوست بشیم بازهم منت بذارید وتشریف بیاریدعروس خانم هم بجای ماببوس که بااون لباس چقدر ماه وخوشگل شده خداحفظش کنه

سلام عزیزم مرسی که اومدید وبه ما سرزدید
چشم حتما
من هم شمارو لینک کردم
مامان نيكا
26 بهمن 90 9:08
سلام عزیزم
مبارک باشه عروسکت، انشالله همیشه سوغاتی های خوشگل بهت بدن نازنینم
ممنون که به ما سر زدی
بوس بوس

سلام
مرسی خاله جون که اومدید
خواااااااااهش میکنم
الهه
26 بهمن 90 9:19
مرسي دوست خوبم.به شمام تبريك ميگم.


خواهش میکنم
محمد
26 بهمن 90 13:06
شاد باشید وسلامت


مرسی
مامان ترنم کوچولو
26 بهمن 90 14:18
مبارکه عزیزم.ممنون مامانی که به ما سر زدین


مرسی
مهسا
26 بهمن 90 16:22
سلام زینب جون خوبید؟
مرسی پیش من اومدید قربون الینا جون برم من مبارک باشه عزیزم چه عروسک نازی دست عمو جون درد نکنه
می بوسمت گلم
مامانی اجازه می دید وب خانمی رو لینک کنم تا بیشتر بهتون سربزنم ؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم مرسی که به ماسرزدید
خدانکنه خاله جون
خوشحال میشم من هم با افتخار لینکتون میکنم
مامان نسترن
26 بهمن 90 18:26
ای جونم به این دخملی خوشگل و دوست داشتنی...عروسکشم مثل خودشهامیدوارم همیشه در کنار مامان و بابا شاد باشی


مرسی از این همه لطف
زهره مامان نیایش
27 بهمن 90 0:20
مبارکت باشه دخمل ناز چه سوغاتی خوشگلی خیلی ناز شدی دخملی زنده باشی


مرسی خاله جون مهربون
مرجان مامان پریساجون
27 بهمن 90 1:03
واییییییییییی چه عروسک خوشگلی وچه دخمل خوشگل تریبهتر شدی خاله جون؟الهی هیچ وقت دردی نیاد سراغت.


مرسی از این همه تعریف
بله خاله جون الان کاملا حالم خوب شده
مامان پارسا قند عسل
27 بهمن 90 1:52
چه عروسکی خاله ایی.یه عالمه بوس واسه الینایه گلم

بووووووووووووووووس
مامان ریحانا
28 بهمن 90 19:12
چقدر عکس پست ثابت باحاله و قشنگه
چندوقتشه؟


من عاشق این عکساشم اگه دوست داشتید برید وتو پست های قبلی پست عکسای هستی من رو ببینید
دقیقا نمیدونم ولی فکرکنم این عکس مال وقتیه که یک سال و2یا3 ماهش بود



عسل و غزل
29 بهمن 90 2:06
سلام بخوای نخوای لینکت کرددم جیگر خاله


سلام من که قبلا شمارولینک کردم
مامان ارمیا
29 بهمن 90 8:28
سلام عزیزم. چه الینای جیگری. ماهه. خدانگهدارش باشه. با تبادل لینک موافقید؟خبرم کنید.


سلام
مرسی ازاین همه تعریف سلامت باشید
باکمال میل
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 12:49
عزیزم چه خوشگل کردی وبلاگت رو....مخصوصا آهنگش


مرسی عزیزم
مامان رويين
29 بهمن 90 13:25
واااااااااااااي چه دختري چه عروسكي كلي حسوديم شد


مرسی از این همه تعریف خاله جون مهربون
مامان دینا جون
30 بهمن 90 13:04
چه پیرهن خوشگلی.عروس شدی عزیزم.بووووس


مررررررررررررسی
بوووووووووووووووووووووس
مامان آرینا موفرفری
30 بهمن 90 16:04
سلام عزیزم عروسک باربی خوشگل مبارک.همیشه به شادی.


سلام
مرسی از اینکه اومدید
مامان تیارا
1 اسفند 90 8:30
به به به این دخمل ناز و جیگر .دست عمو رسام هم درد نکنه .مرسی از اینکه به ما سرزدید


مرسی
خواهش میکنم عزیزم

مامان رهام
1 اسفند 90 11:28
سلام عزيزم خوبيد؟خوشحالم كه حال اليناي خاله خوب شده قربونت يبرم كه هر لباسي مي پوشي ماه تر از قبل ميشي.دست عمو رسام درد نكنه


سلام مرسی که به ما سرزدید
آرزو مامان نیکی
1 اسفند 90 13:14
به به چه دخمر قشنگی چه کادوی خوشجلی مبارک باشه ایشاله همیشه لبت خندون باشه عزیزم


مرسی خاله جون
گل دخترم سپیده
1 اسفند 90 15:39
شلام خاتمی خوبینروی ماه الیناجون روببوس


سلام مرسی که به ما سرزدید
الهام (مامان لنا)
1 اسفند 90 21:27
چه عروسک نازی مبارکت باشه


مرسی
مامان الینا
2 اسفند 90 2:36
ای جانم عزیز خالهههههههههههههههه.......


مززززززززززززززززززززززززسی
عمو رسام
2 اسفند 90 12:44
عکس ثابته وبلاگ خیـــــــــــــــــــــــــــلی باحاله
دلم تنگ شده واسه بغل کردنشعزیزم
ایشالله که ما هم یه روزی وبلاگت رو لینک می کنیم


مرسی مرررررررررسی
ایشاالله ایشاالله هههههههههههههههههههههه