الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اون که از گل بهتره.............

هفته ای که گذشت

1390/11/15 2:41
نویسنده : مامان زینب
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی که مامانجون وخاله ریحانه پیشمون بودن خیلی خوش گذشت   ای آدم فروش من وبابایی رو فراموش کردی وهمش خودتو با بازی کردن بامامانجون سرگرم میکردی با مامانجونت میرفتی تو اتاق خواب ودر رو روی من وخاله ریحانه می بستی وباهم دیگه (شون د شیپ) نگاه میکردین وبه ما اجازه ی ورود به اتاقو نمیدادی ای روززززززززگااااار جمعهبعد از خوردن ناهار رفتیم خونه خاله جون من وبعد از چند ساعت برگشتیم خونه البته مامانجونت باما نیومد وهمونجا پیش آبجی خانومشون موندن توهم که کلی برای مامانجونت گریه کردی خلاصه فردا رفتیم دنبال مامانجونت واز اونجا رفتیم خونه خاله زیبا اونجا هم کلی بازی کردی وشب که خاله ریحانه میخواست با مامانجون خونه خاله بمونه وماهم میخواستیم برگردیم خونه شروع کردی به گریه وخاله ریحانه هم از اونجایی که طاقت دیدن گریه نانای من رو نداشت راضی شد که باما برگرده خونه خلاصه اینکه فردا صبح رفتیم دنبال مامانجون از اونجا هم رفتیم خونه عمه جون من بعدشم رفتیم خونه مامانجون (بابا)الیناوبعد از اون هم که برگشتیم خونه

 مامانجونم برات چنددست لباس ویک بالشت که دایی امین برات خرید وفرستاد و یک اسب بادی که همون روز اول اینقدر نشستی روش که سریع سوراخ شداورد

 

سه شنبه هم مامانجون وخاله ریحانه برگشتن شهرستان قربونت بشم خیلی گریه کردی  www.smilehaa.org

چهارشنبه 5بهمن روهم که رفتیم جشن عقد پسرعموی بابایی که به تو کلی خوش گذشت حسابی رقصیدی و وقتی آهنگ تموم میشد ودیگه کسی نمی رقصید سریع میرفتی وبهشون میگفتی بلند شید برقصید یه دوستم پیداکردی که میرفتین تو آشپزخونه وباهم می رقصیدید 

                            

                     الینا به همراه دوست جدیدش نیکان

                

                                               

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

عمو رسام
15 بهمن 90 8:38
آآآآآآآآآآآآآآآآآآـــــــــــــــــــــی نفس کش! چشم ما روشن الینا خانم! حالا من با این رگ غیرتم تو این مملکت غریب چه کنم؟

خودتوووووووووووووووناراحت نکن عموجون من 2روز ازنیکان بزرگترم من خواهربزرگشم خیالت راحت من میخوام پله های ترقی روطی کنم
عمو رسام
15 بهمن 90 12:19
خوب از اول اینو بگو عمو جون، قلب من ضعیفه


خیالت راحت باشه من که کم کسی نیستم
مامان نیایش
15 بهمن 90 16:06
ایشالا همیشه به شادی باشید معلومه بهش خوش گذشته الهی سالم باشه همیشه


مررسی همچنین شما وخانوادتون
الهه
15 بهمن 90 17:20
سلام عزیزم .این خانوم کوچولو چه حرفا که نمیزنه.

سلام
مرسی از پیام تبریکتون ببخشید که پاک شد
مامان آرینا موفرفری
16 بهمن 90 1:58
سلام.انشااله همیشه شاد باشید.چه ژستائی گرفته عزیز خاله.


مرسی همچنین شما
مامان آريا
16 بهمن 90 9:06
اميدوارم هميشه به شادي و گردشو مهموني
عكسا هم خيلي خوشگل بودن

مرسی سلامت باشید
مامان رهام
16 بهمن 90 10:46
سللللللللللللللللللللللام به به دلمون براتون تنگ شده بود.هميشه به گردش و مهموني زينب جون.عكسا خيلي زيبا بودن البته خب دخملمون فرشتست ديگه قربونش برم .دوستون دارم

سلام مونا جون
خدانکنه مررررررررررررسی که اومدید
مامان امیر مهدی
16 بهمن 90 14:46
سلام زینب جوووون
الینا خانوووم خوب شدن
لباس نو مبارک الینا جووونی


سلام
نه هنوزدل پیچه داره وبعضی وقتاهم بالامیاره
مامان آرشیدا کوچولو
16 بهمن 90 14:53
وای جگر خاله ، چه دخمل خوش عکسی دارید


مررررسی ازاینکه به ماسر زدید
مامان فتانه
16 بهمن 90 15:41
سلام مرسي از اينكه بسر زديد.چه دختر نازي دارين


سلام خواهش میکنم مرررررررررررررررررسی
مامانی هدیه
16 بهمن 90 20:29
مرسی که به ما سرزدید

مرجان مامان پریساجون
17 بهمن 90 6:50
واییییییییییییی چه دخمل خوشگلی چشم نخوری عزیزم چقدر ناز و دوست داشتنی هستی
مرسی عزیزم از اینکه بهم سر زدین.اگه اجازه بدی
لینکتون کنم.


مررررررررررررسی لطف دارید
خواهش میکنم افتخار میکنم
سمانه
17 بهمن 90 9:31
زینب جون خیلی خوشحال شدم از آشناییتون

دختر من الان 2 سال و 4 ماهشه
دختر خوشگل شما چند وقتشه؟


سلام مرسی که اومدید
الیناالان دقیقا 2سال و8 ماه داره

مامان رهام
17 بهمن 90 11:39
سلام زينب جون.عزيزم من پودر كيك رشد مي خرم رو پاكتش دقيقاً نوشته كه چطوري درستش كني.من تو مايكرويو درستش مي كنم .تو فرم ميشه.حالا يه كوچولو مي نويسم برات 3تا تخم مرغ و اول سفيدشو با هم زن حسابي بزن بعد زرده رو اضافه كن يه ليوان شير و يه ليوان روغن مايع اضافه كن بعد پودرو اروم اروم اضافه كن اگه دوست داشتي توش گردو بزن يا كشمش سليقه اي.بعد تو قالب و چرب كن مواد و بريز توش من مايكرويو رو دستور پخت كيك تانظيم مي كنم 12 دقيقه طول مي كشه تا بپزه. برا روشم كاكائو تخته اي و آب كن بعد روشم كاكائو رنده كني قشنگ ميشه هم جوره مي توني روشو تزيين كني من كاكائو نداشتم رو كيكم سادست. اميدوارم توضيحاتم كامل باشه اگه سئوالي داشته بپرس خوشحال ميشم كمكت كنم

مررررسی زحمت کشیدی
asal mami anita
18 بهمن 90 0:31
azizam che dokhtar nazi darid,khoda negah daresh bashe.


مرسی عزیزم
سلامت باشید
تینا
18 بهمن 90 18:22
آخی چه نان هر دوشون


لطف دارید