الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

اون که از گل بهتره.............

تبلد تبلد تبلدت بــــــارک(17 خرداد90)الینای من 2ساله شد

1390/10/14 0:12
نویسنده : مامان زینب
3,435 بازدید
اشتراک گذاری

 

          

     کیک تولد جوجو طلایی من که من وبابایی انتخابش کردیم       

                                           

            

 البته به دلیل اینکه مجلس زنونه بود زودتر با بابایی عکس گرفتیم وبعد بابایی رفت خونه باباجون 

    

   

                 2تا مهمان کوچولوی جشن تبلد من

   

     این دوچرخه ی خوشگلو مامانجونی (مامان) برای هدیه تولدت خریده(مامانجون میسی دس دد نکنه زحمت کشیدی)

           

 

 هدیه های تولد الی نانای من     

 من وبابایی :برات یک تک پوش طلا گرفتیم 

مامانجون وباباجون (بابا)به دلیل اینکه پدر مامانجون فوت کرده بود به تولد نیومدن ولی روز جلوی تولدت زحمت کشیدن وبرات یک گردنبند طلا هدیه آوردن

 عمو حسام وعمو رسام برات تخته نقاشی خریدن باماژیک های رنگی

 مامانجون وباباجون(مامان)برات دوچرخه ی خوشگل خریدن

 خاله سمیه هم یک سشوار خوشگل که عکس پو روشه برات گرفت

 وبقیه مهمان ها................

                           تشکر به زبان الینا

               (میسی دس دد نکنه زمت کشیدی)

 

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)